Sosyal medya uzmanı Emre Karademir: Değişen dünyaya uyum sağlamalıyız

Sosyal medya uzmanı Emre Karademir: Değişen dünyaya uyum sağlamalıyız İnternetin beraberinde getirdiği kavramlardan biri de sosyal medya. Aktif olarak ortalama 20 yıldır hayatımızda ve hızla büyüyor. 2000’li yılların başında Linkedin ve Facebook hayatımıza girdi, 2005 yılı sonrasında YouTube, Twitter, İnstagram gibi sosyal medya mecraları çeşitlendi ve kullanıcı sayıları hızla büyüyor, bütün bu süreçte sosyal medyanın…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Sosyal medya uzmanı Emre Karademir: Değişen dünyaya uyum sağlamalıyız

Sosyal medya uzmanı Emre Karademir: Değişen dünyaya uyum sağlamalıyız

İnternetin beraberinde getirdiği kavramlardan biri de sosyal medya. Aktif olarak ortalama 20 yıldır hayatımızda ve hızla büyüyor. 2000’li yılların başında Linkedin ve Facebook hayatımıza girdi, 2005 yılı sonrasında YouTube, Twitter, İnstagram gibi sosyal medya mecraları çeşitlendi ve kullanıcı sayıları hızla büyüyor, bütün bu süreçte sosyal medyanın gücünü keşfedenler ise hayatlarına yeni bir soluk getirdiler çünkü her medya farklı amaca, farklı sektöre, farklı faydalara hizmet ediyordu, bunun yanında ortak amaçları da bulunuyor tabi.

Bu nokta da farkını ortaya koyarak mevcut ya da üreteceğin fikirlerin ile doğru medyayı bol kazanca çevirebilirsin diyen Emre Karademir’e göre “Sosyal medya aracılığıyla herkes para kazanabilir. Kullanıcı olarak mevcut hesaplarını profesyonelce yöneterek fikirlerini paraya çevirebilirler ya da sosyal medyayı yöneten tarafta dijital dünya ile iç içe ilerleyerek bir çok kullanıcıya profesyonel katkıda bulunabilirler.” diyen Karademir tavsiyelerde bulundu:

Ancak bunun tatmin edici bir miktarda ve düzenli hâle gelebilmesi için bazı koşulların gerçekleşmesi de gerekli. Özellikle de sosyal medya yönetiminde uzman bir kadro ile çalışmak. Şu an piyasada sahte uzmanların olduğundan yakınan Okko Ajans’ın kurucusu ve yönetim kurulu başkanı Karademir”İnternetten para kazanmak için içinde bulunulan sektöre en uygun platformun seçilmesi gerektiğini” belirtti.

Karademir sözlerini şöyle sürdürdü:

Kurumsal iş sahibi olanlar ya da bireysel kullanıcı hesaplarını yönetmek isteyen kullanıcılar amaçlarını belirlesinler, benchmark yaparak inceledikleri hesaplardan fikir alabilirler fakat en önemlisi “öz”lerini bulsunlar yani oluşturdukları herhangi bir sosyal medya hesapları onlardan bir iz taşısın. Bunlar dizayn, bir sembol, renk, paylaşımların şekli ya da zamansal olarak yapacakları paylaşımlarda olabilir, her birinde kendilerine özgü olarak ilerlemeleri ile hedefledikleri kazanca adım adım yaklaşacaklardır

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Türkiye ve Diğer Ülkeler Gazze Tasarısını Destekliyor
Türkiye ve Diğer Ülkeler Gazze Tasarısını Destekliyor
Orman Genel Müdürlüğüne Ait Yangın Söndürme Uçağı Hırvatistan’da Düştü
Orman Genel Müdürlüğüne Ait Yangın Söndürme Uçağı Hırvatistan’da Düştü
Bakanlık, Kahramanmaraş Ahır Dağı Zirvesindeki Türk Bayrağını Göktürk-1 Uydusuyla Uzaydan Görüntüledi ⏬👇
Bakanlık, Kahramanmaraş Ahır Dağı Zirvesindeki Türk Bayrağını Göktürk-1 Uydusuyla Uzaydan Görüntüledi ⏬👇
Milli Savunma Bakanı Güler, Eurofighter Typhoon Savaş Uçakları Alımını Açıkladı
Milli Savunma Bakanı Güler, Eurofighter Typhoon Savaş Uçakları Alımını Açıkladı
İmamoğlu ve İstanbul Belediye Başkanlığındaki Casusluk İddiaları
İmamoğlu ve İstanbul Belediye Başkanlığındaki Casusluk İddiaları
MASAK ve Cumhuriyet Savcılarına El Koyma Yetkisi Açıklaması
MASAK ve Cumhuriyet Savcılarına El Koyma Yetkisi Açıklaması
Haberin Doğru Adresi - Haberport.gen.tr
Haber Port Güncel Son dakika haberleri

Reklam & İşbirliği: [email protected]

Hakkımızda
Copyright © 2025 Tüm hakları HABER PORT 'da saklıdır.