LED Ekran ve Reklamcılık
Günümüzün en etkili reklam yöntemleri söz konusu olduğunda, çoğu reklamveren açık hava dijital reklamcılığına çekilmektedir. LED ekran, son zamanlarda açık hava reklamcılığı için bir pazarlama aracı olarak popülerlik kazanmıştır. Led ekranların Sağladığı sayısız fayda nedeniyle geleneksel pazarlama yaklaşımları aşamalı olarak sona eriyor. LED ekranlar tüm dünyada giderek daha popüler hale geliyor. Dünyanın her yerindeki pazarlamacılar, çeşitli nedenlerle dış mekan reklamcılığı için LED ekran teknolojisini seçiyor. Bu teknolojinin popülaritesinin temel nedeni, inanılmaz derecede ilgi çekici olması denebilir.
Dikkat çekici
Bir LED ekran kullanmanın en önemli avantajı, olağanüstü dikkat çekme yeteneğidir. Bu görüntüler genellikle fuarlarda, festivallerde ve stadyumlarda görülür. Her durum ve etkinlik için mükemmeldir. Canlı, parlak ekranı nedeniyle insanların dikkatini çeker. Geleneksel reklam panolarında ise yalnızca birkaç ampul bulunur. LED ekranlar ise mesajınızı parlak bir ekranda gösterecektir. Ekran parlaksa, potansiyel müşterilerin mesajınızı daha net görebileceğini unutmayın. Ayrıca Digital Signageile de kullanılabilir.
Her yerden çalıştırılabilir
Bir LED dış mekan reklam ekranının en iyi yanı, onu her yerden kontrol edebilmenizdir. Tüm gereken WiFi veya Ethernet bağlantısıdır. Birkaç fare tıklamasıyla birden fazla dijital reklam panosunu zahmetsizce çalıştırabilirsiniz. Ayrıca birden fazla görüntüyü yönetmez isterseniz de Videowall kullanabilirsiniz.
Düşük bakım ve uzun ömürlü
LED ekranlar çok az bakım gerektirir ve bu da onları mükemmel bir uzun vadeli pazarlama aracı haline getirir. Ayrıca hasara karşı oldukça dayanıklıdırlar. Geleneksel reklam panoları ise genellikle vinilden yapılır ve kolayca zarar görür.