Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong ile Dolmabahçe Çalışma Ofisi’nde Görüştü Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong ile Dolmabahçe Çalışma Ofisi’nde gerçekleşen karşılama töreninin ardından ikili ve heyetler arası görüşmeye başladı. Görüşmeye, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, Cumhurbaşkanı Güvenlik ve Dış Politika Başdanışmanı Akif Çağatay…
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong ile Dolmabahçe Çalışma Ofisi’nde Görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong ile Dolmabahçe Çalışma Ofisi’nde gerçekleşen karşılama töreninin ardından ikili ve heyetler arası görüşmeye başladı. Görüşmeye, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, Cumhurbaşkanı Güvenlik ve Dış Politika Başdanışmanı Akif Çağatay Kılıç ve İlim Yayma Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Bilal Erdoğan da katıldı.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’nın resmi sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, görüşmede Türkiye-Singapur ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Singapur arasındaki işbirliğinin derinleştirilmesinin önemine vurgu yaparak, savunma, lojistik, havacılık, denizcilik ve finans gibi birçok alanda ilişkilerin geliştirilmesi için çaba gösterileceğini belirtti.
Erdoğan ayrıca Türkiye’nin, İran ile ABD arasında kalıcı barışın tesis edilmesi için yoğun diplomasi trafiği yürüttüğünü ve Hürmüz Boğazı’nda seyrüsefer serbestisinin korunmasına büyük önem verdiğini dile getirdi. Kardeş ülkelerle iş birliği içinde çalışarak sürece destek olmaya devam edeceklerini ifade etti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]